Albergaria A-Velha

14 september 2014 - Albergaria-A-Velha, Portugal

Vandaag hadden we een gemakkelijke route van slechts 16.3 km. Door mooie dorpjes en ook door een ecalyptus bos. Om 13.00 uur waren we al in een motel welk echt in een buiten gebied ligt. Straks lopen we naar het dorp op zoek naar een restaurant of cafeetje maar eerst facetimen! In Heerlen is er op kasteel Terworm een kleine reünie van Henk zijn jeugdvrienden , hij was er graag heengegaan maar ja, je kann niet alles tegelijk. Afgesproken met vrienden om te facetimen en dat is gelukt , Henk heeft veel goede vrienden en vriendinnen  gezien , hij vond het geweldig en afgesproken is om in het begin van volgend jaar samen te gaan eten.Hier in Portugal regent het inmiddels pijpenstelen !

1. Stella en Charles:
    14 september 2014
    Wat een vrolijke foto's.
    Ik ben wel benieuwd of dat een bepaalde betekenis heeft die paraplu's boven die straat? Zijn jullie daar achter gekomen?

Groetjes Stella en Charles
  2. Patrick&Joyce:
    Info voor de buurtjes:

Straten vol kleurrijke paraplu’s

Winkelen is nog nooit zo leuk geweest, want als je door de straten van Agueda, Portugal loopt zijn de straten versiert met honderden gekleurde paraplu’s. De vrolijke installatie maakt deel uit van het Agitagueda Art Festival en is bedacht door Studio Ivo Tavares. Een visueel kleurrijke winkelervaring dus!
  3. Brigitte:
    15 september 2014
    Wat origineel bedacht van die pluutjes door Studio Ivo Tavares en ook nog praktisch, want als het regent, heb je geen pluutje nodig;
    kijk gewoon ff naar boven en daar schijnt de zon;-)).
  4. Wim Feijen:
    15 september 2014
    Wat een prachtig warm land, in elk opzicht. Ik hoop dat de "regering" in Brussel met de handen van plaatselijke folklore afblijft.
    En Ria en Henk: jullie genieten ervan. Dat blijkt duidelijk uit jullie rapportage. Ga zo door!