Pontevedra

25 september 2014 - Pontevedra, Spanje

Vandaag een makkelijke wandeldag van ruim 18 km. Mooie route door kleine dorpen, bossen en agrarisch gebied. Het ging vandaag licht bergop en bergaf. Je merkt dat we Santiago naderen, het barst van de markeringen en gele pijlen die de route aangeven. We ontmoeten weer mensen van allerlei nationaliteiten. De 4 Poolse meiden, een Belgisch echtpaar, Portugezen en vele anderen. We overwegen of we morgen een rustdag nemen hier in Pontevedra, een mooie en iets groteren oude stad.

1. Stella en Charles:
    25 september 2014
    Leuke en mooie foto's en jullie hebben eindelijk goed weer. Nog even volhouden en dan zit jullie wandeltocht erop.
    Dan nog even genieten van zon,strand mooi weer.
    Groetjes van jullie buurtjes
  2. Wilma:
    26 september 2014
    Hoi Kanjers
    Zo te lezen is er een draai gekomen in jullie wandeling: afstanden zijn korter, zon is meer gaan schijnen en regenwater is op. Straalt van jullie foto`s en verslag af. Nu nog rein in santi aankomen.