Azumbuja

5 september 2014 - Azambuja, Portugal

Vandaag 5.45 uur opgestaan want we hadden een lange route te wandelen nl.30 km.  We konden vroeg ontbijten en zijn daarna meteen naar de bushalte gegaan en wat een geluk , de bus kwam al om 6.50 uur terwijl wij dachten dat hij pas om half acht vertrok, wat een meevaller! Na zo'n 7 minuten waren we bij de pijlen , onze markering. We liepen vandaag door weilanden maar het meeste over asfaltwegen , op gegeven moment was het zelfs erg druk , veel vrachtwagens .we liepen ook veel km.  langs industrieterreinen met veel distributietransport. Wat ons op is gevallen is de hoeveelheid rommel wat langs de wegen ligt! Wij hebben toch een schoon landje!

Al met al een lange en hete (pfffffff) maar eigenlijk niet zo'n mooie tocht maar ook dit hoort bij de camino!

1. Cynthia:
    Xxx
  2. Paul:
    5 september 2014
    Ja, eerste dagen langs drukkere wegen.
    Daarna het heerlijke portugese land.
    maar alles om te genieten.
    groet. Paul.
  3. Wim Feijen:
    5 september 2014
    Wat raar dat er zo'n vervelend traject in jullie camino zit, terwijl bijna alle trajecten prachtig blijken te zijn qua natuurschoon. Maar goed, jullie hebben dit stuk toch maar weer volbracht. Leuke foto van secretaresse Ria, vooral ook met het stilleven op de voorgrond.
    Goede reis verder:

Wim.