São João De Madiera

15 september 2014 - São João da Madeira, Portugal

Vandaag een route van 29.5 km .Omdat we eend ein van het dorp en de markering logeerden hadden we een taxi besteld om ons de eerste paar km. naar de "pijlen " te brengen. We kwamen midden in het werkverkeer terecht en de chauffeur begreep alleen van ons dat wij naar een Paderia wilden om een broodje te eten maar wij wilden naar de pijlen ! Hij heeft zeker 7 km. gereden en daar waren de pijlen en de bakker! Na het eten en natuurlijk een kopje koffie vol goede moed begonnen en al gauw begon het al ......klimmen en daar ben ik (Ria ) geen fan van . Nou , we hadden het dagje wel, meer klimmen als wat anders maar wat ook leuk was, we gingen wel 7 keer over een spoorwegovergang heen , de weg slingerde door alle dorpen en steeds waren ze er weer ....de rails! We zitten nu in een leuk hotelletje met groot balkon (dat is praktisch voor de was!) midden in het centrum maar terwijl ik dit verhaaltje schrijf regent het weer .

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Paul:
    15 september 2014
    Hoi Ria en Henk en andere Pelgrims.
    ja die spoorweg omgeving is af en toe goed klimmen.
    lekker voor de kuiten.
    Daarna je lekker verwennen!!
    Toch heerlijk om zo weer onderweg te zijn.
    Bonne Camino. Paul.
  2. Andre:
    16 september 2014
    bij een stationnetje hadden jullie de trein toch kunnen nemen dan waren jullie eerder op de plaats van bestemming. grapje.
    In Santiago staat de kathedraal in de steigers, heb ik gezien op tv met de ronde van Spanje