Agueda

13 september 2014 - Águeda, Portugal

Vandaag hadden we een route van 25.4 km naar Agueda. We liepen hoofdzakelijk over asfalt, maar dit was beslist niet saai. We kwamen door mooie kleine dorpjes en soms liepen we door een stukje bos of agrarisch gebied. Tijdens het wandelen, maar vooral bij pauzeplekken troffen we allerlei nieuwe pelgrims. Een man en vrouw uit Denemarken, 2 Franse vrouwen, en weer John uit Denemarken en Guus uit Maastricht. Op een gegeven ogenblik kwam er een kleine bestelwagen die met de lichten knipperde. Ze deelden aan alle pelgrims een plastiek tasje uit met 2 appels en een flesje koud water. Zomaar en gratis! In een woord fantastisch. Omstreeks 14.00 uur waren we in ons hotel en hadden ruimschoots de tijd om uit te rusten.

1. Cynthia:
    13 september 2014
    Wat een lieve mensen toch daar in portugal.
    Waren maar alle mensen zo hartelijk, dan was de wereld vele malen mooier.
    Xxxx cynthia
  2. Brigitte:
    13 september 2014
    Geweldig, dat ze dit doen; dan smaakt zo,n appel en een flesje koud water 10 x beter; waar of waar!!!
    Heel veel wandelplezier en tot snel.
  3. Cynthia:
    13 september 2014
    Brigitte, volgens mij moeten we daarheen verhuizen? Als alle mannen daar zo zijn:))))))
  4. Ad & Gerda Bezemer:
    Hallo Ria & Henk,

het gaat jullie goed af zoals ik lees, geniet er maar van.
    Gerry mis je al behoorlijk, dus plak er niet nog een paar weken aan,
    ( gijntje ) Dat die lieve man jullie appels aanbied is geweldig,
    Ik ben een beetje jaloers wand ik had graag ,van al die appels die ik op dit moment aan het plukken bent, had ik ze jullie graag gegund. Geniet er maar van .tot een andere keer.
    Gerda & Ad.